2024 ND YAG+Macchina per depilazione laser a diodi

Descrizione breve:

ND YAG + Diode Laser Hair Removal Machine hè un dispositivu di depilazione laser 2-in-1 chì combina duie tecnulugia laser differenti per sguassà i capelli è i tatuaggi indesiderati nantu à u corpu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

ND YAG + Diode Laser Hair Removal Machine hè un dispositivu di depilazione laser 2-in-1 chì combina duie tecnulugia laser differenti per sguassà i capelli è i tatuaggi indesiderati nantu à u corpu.
U laser Nd-Yag hè un laser à impulsu longu chì pò sguassà rapidamente è in modu efficace i tatuaggi di parechji culori.Un laser diodu hè un laser d'alta velocità chì emette impulsi rapidi d'energia luminosa per mira è distrughje i follicle di u pilu, facendu un metudu efficace di depilazione per tutti i toni di a pelle è i tipi di pelle.
Cumminendu sti dui tecnulugii laser, a macchina per l'epilazione laser diodu ND YAG+ hè capace di furnisce trattamenti efficienti è cumpleti per l'epilazione è l'epilazione di tatuaggi.A macchina pò esse usata in diverse parti di u corpu, cumprese a faccia, i gammi, i braccia, l'armi è l'area di bikini.

Eccellenti vantaghji di sta macchina:
1. Cunfigurazione standard: 5 teste di trattamentu (2 regulable: 1064nm + 532nm; 1320 + 532 + 1064nm), 755nm optional head treatment
1064nm: Luce nascosta, aduprata per trattà tatuaggi scuri, neri, blu scuru
532nm: Luce verde, utilizata per trattà i tatuaggi rossi è marroni
1320nm: Toner imbiancante
Ajustable 1064nm: sguassate i tatuaggi scuri da spazii più grandi
Ajustable 532nm: sguassate i tatuaggi rossi è marroni da spazii più grandi
755nm: Cuoio capelluto di picosecondi prufessiunali, elimina tatuaggi è lentiggini, macchie di età è cloasma, imbianca è ringiovanisce a pelle
2. Pantalla Android 4k 15.6-inch: pò inserisce paràmetri di trattamentu, memoria: 16G RAM, 16 lingue optional, pudete aghjunghje a lingua chì avete bisognu
3. Screen linkage: L'applicatore hà un schermu intelligente Android, chì pò slide per mudificà i paràmetri di trattamentu.
4. Mancu ligeru 350g facilita u trattamentu
5. Refrigerazione di Compressor, 6 livelli di rinfriscà, ponu abbandunà 3-4 ℃ in un minutu, cù un gruixu di dissipatore di calore di 11 cm, assicurendu veramente l'effettu di refrigerazione di u compressore.

 

ND YAG+Epilazione laser a diodi

ND YAG + laser diodu

manichi

depilazione

capu di trattamentu

manicu

Refrigerazione


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi