2023 Soprano Titanium macchina per l'epilazione laser

Descrizione breve:

Soprano Titanium hè a prima soluzione cù a tecnulugia unica di tripla lunghezza d'onda, chì combina e trè lunghezze d'onda laser più efficaci emesse simultaneamente - 755nm, 810nm, 1064nm, destinate à diverse profondità di tessuti è anatomia in u folliculu pilifero.
Tutte l'unità di terapia laser Soprano Titanium sò dotate di sta tecnulugia avanzata chì rinfresce continuamente a pelle.A punta di zaffiro minimizza u risicu epidermicu mentre mantene u calore in a derma trattandu i follicle per una sperienza praticamente indolore è còmoda.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

moonlight-d2详情-中国制造

U chassis hè più stabile

U diametru di u nostru chassis hè statu aumentatu à 72cm, è hè fattu di metallu, chì hè più stabile è durable.
04

L'esclusivu compressore giapponese 600w

L'esclusivu compressore giapponese 600w pò calà 3-4 ℃ in 1 minutu, chì migliurà assai l'effettu terapeuticu di a nostra macchina.Hè furnutu cù un sistema di dissipazione di calore ingrossu di 11 cm, chì hè duie volte di quelli ordinali, è veramente guarantisci l'effettu di refrigerazione di u compressore.

详情_17-5

Maniglia cù schermu tattile di culore

Maniglia cù schermu tattile di culore per aghjustà i paràmetri di trattamentu.

详情_17 (7)

Pantalla Android 4K 15,6 inch

4K schermu Android 15.6-inch, pudete cliccà per mudificà i paràmetri di trattamentu
Vantaghji di u sistema Android:
1. U sistema hè più intelligente.U schermu Android pò esse equipatu di cuntrolli remoti, affittu remoti è sistemi di gestione di i clienti
2. L'interfaccia di u funziunamentu hè più liscia è ùn ci sarà statu stuck.
3. Per l'aghjurnamenti successivi, basta à stallà u software APP direttamente.
4. Si pò ghjucà direttamente vidéos furmazione è u funziunamentu vidéos insignamentu.
5. A memoria in esecuzione è a memoria di almacenamiento sò assai più grande
6. I schermi tattili industriali ordinarii sò schermi seriali, chì esigenu u circuitu di circuitu per mandà cumandamenti per cambià e foto in tuttu u tempu.L'effettu chì pò esse rializatu senza un sistema upirativu hè assai simplice.Inoltre, u prugramma di u circuitu deve esse lampatu per cambià, è u cliente ùn pò micca uperà da ellu stessu.Just mandà un pacchettu stallazione nant'à u screnu Android è stallà lu.
7. I clienti schermu Android ponu facirmenti aghjustà a luminosità di u screnu, u sonu di u buttone di a macchina, u sonu di l'emissione di luce, etc., è ponu ancu sceglie liberamente i so effetti sonori preferiti.Tuttavia, i schermi tattili industriali ordinali deve esse programati per rializà, chì hè relativamente fastidiosu.

moonlight-d2详情-缩短_08

Tre bande 755nm 808nm 1064nm,

Trè bande 755nm 808nm 1064nm, sei livelli di raffreddamentu, ponu risponde à i bisogni di trattamentu di tutti i toni di a pelle

moonlight-d2详情-缩短_02

Trè dimensioni di spot sò opzionali

U manicu hè biancu è biancu, è a dimensione di u puntu hè opzionale: 15 * 18mm, 15 * 26mm, 15 * 36mm, è un capu di trattamentu di manicu 6mm pò esse aghjuntu.

05

U laser USA

Laser USA, punto di congelamento in zaffiro epilazione senza dolore

moonlight-d2详情-缩短_14

U sistema di affittu è u cuntrollu remoto

U sistema di lucazione è u cuntrollu remotu ponu furnisce un serviziu di u cliente sicuru, è ùn vi mai preoccupate di a password chì hè crackata,
perchè pudete cuntrullà a macchina di depilazione per mezu di u vostru telefuninu in tempu reale.

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi