Perchè alcune donne anu un pilu forte di u corpu, ma certi anu pochi capelli di u corpu?

stampa 5

1. I fattori genetichi sò ligati

A medicina clinica analizeghja attraversu parechje analisi di dati nantu à i capelli di u corpu attaccati à a superficia di a pelle: a probabilità di 85,6% hè strettamente ligata à a furmazione genetica genetica.

Se unu di i genitori in i dui lati di i genitori prisentanu in un statu densu, i capelli di u corpu cupertu da a prossima generazione di picciotti o ragazze nantu à a superficia di e ragazze hè ancu prisentatu in un fenomenu densu.

Sicondu l'analisi di i principii fisiologichi: micca solu i capelli di u corpu s'appoghjanu nantu à i genesi genetichi di i dui genitori, ma hà ancu un certu impattu nantu à a so propria apparenza è personalità.Sottu u cunsigliu di u duttore Troppu preoccupa.

2. Livelli hormonal sò ligati à

A secrezione eccessiva di l'hormone maschili disordinate direttamente l'equilibriu endocrino umanu.In un cortu periodu di tempu, i capelli di u corpu di e donne sò presentati à a tendenza di u sviluppu, in particulare per e ragazze cù 65,5% di u cuntenutu endocrine tutale in u corpu di u corpu.In un statu densu.

Quandu a secrezione di l'hormone maschile hè troppu, i cambiamenti in u ciculu menstruali di u corpu umanu sò ancu direttamente disordinati, chì ponu facilmente purtà à fenomeni fisiologichi anormali, cum'è a larynxia è a quantità di secrezione di sangue menstruali.Sutta i cunsiglii di i medichi, hè necessariu di stabilizzà i so livelli di secrezione di l'estrogenu androgenu per piglià droghe.

stampa 2

3. Impact di dieta

In quantu à l'alimentazione di l'alimentariu, a probabilità di 35,5% di u statu di capelli di u corpu femminile hè strettamente ligata à a dieta.Alcune donne anu sviluppatu metudi di dieta grassa è alta in calori in a so vita di ogni ghjornu.U risicu di malatie metaboliche croniche.

In pocu tempu, a so propria velocità di u metabolismu hè presentata in u sviluppu di decadenza, chì affetta seriamente a secrezione di secrezione di estrogenu in u corpu umanu, è hà ancu causatu disordini per a crescita di i capelli di u so corpu.

4. Sindrome di l'ovariu policisticu

U fenomenu fisiulogicu causatu da i medichi è l'esperti di a malatia ginecologica clinica anu categurizatu u fenomenu fisiulogicu causatu da a disfunzione ovariana in un forte capelli di u corpu.A secrezione eccessiva di estrogenu in u receptore hè affettata da a causa di u prucessu di crescita grossa in i dui lati di a perna umana è l'area perianale.

A probabilità di prisentà in u sindromu policisticu hè di circa 75,9% più altu, è i sintomi evidenti presentati in pocu tempu sò u rapportu inversu di a secrezione d'estrogenu.Sicondu l'analisi statistiche di e dati medichi, 55,6% di e donne chì soffrenu di e malatie di u sindromu di l'ovaru policisticu 55,6% Prubabilità U sviluppu di u corpu hè prisentatu in un statu densu.

stampa 6

5. Fattori ambientali

I disordini diretti di i fatturi di sopravvivenza di l'ambiente esternu di i capelli di u corpu umanu crescenu.

In u risultatu, u rogenu è l'estrogenu prisentatu in u sviluppu di 2: 1, i pori sò affettati da u statu di cuntrazzione è u statu di eccitazione in un cortu periodu di tempu.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023