Chì hè l'usu di a bellezza?Fate a cosa di "spercu di soldi"?

Perchè ci sò assai nutizie negative nantu à l'epilazione laser diode è bellezza in u mercatu, ci hè un dettu negativu: andendu à l'epilazione laser diode hè di pagà "tassa IQ", i saloni di bellezza sò istituzioni prufittuanti, è facenu i capelli laser diode. a rimozione hè Per i ricchi, u "costu-efficacità" di l'epilazione laser diode ùn hè micca altu, è passanu "soldi sbagliati"!

Lasciami parlà di a cunclusione prima: andà in un salone di bellezza ùn hè micca cunsideratu cum'è un "impositu IQ", è l'epilazione laser diode regulare ùn hè micca cunsiderata una istituzione di prufittu, nè ùn deve esse riccu per andà.Persiste in a depilazione laser diodu hè efficace.

Epilazione laser a diodi (2)

Motivi: 1. Andà à un salone di bellezza ùn hè micca un cunsumu rigidu.Dopu à l'epilazione laser diode, ùn hà micca riempitu u to stomacu nè caldu u vostru corpu, ma se qualchissia vi elogia per esse più ghjovanu è più bella, vi sentite megliu.Questu hè u valore di l'epilazione laser diode, chì appartene à u livellu spirituale.Fà una depilazione laser diode hè una ricerca spirituale dopu a satisfaczione materiale.Ùn hè micca necessariu per manghjà o vestite.Sì avete soldi extra per perseguite u godimentu di a bellezza, hè ricunnisciutu da voi, è ùn hè certamente micca un "impositu IQ".

2. In ogni casu, se u salone di bellezza annuncia chì "a medicina pò curà a malatia", pò curà rapidamente i "spots, acne è allergii" in a faccia.Questa hè ovviamente una propaganda esagerata."Una migliione à longu andà hè ancu necessaria.Dunque, un salone di bellezza hè à u più una istituzione preventiva per impedisce di diventà "più bruttu", micca una istituzione curativa chì pò fà "bella" immediatamente.Ùn cunfundite micca un salone di bellezza ordinariu cù l'essenza di una istituzione medica.

3. I saloni di bellezza ordinali guadagnanu veramente soldi duru è ùn sò micca cunsiderati "istituzioni di prufittu".I saloni di bellezza tradiziunali facenu a cura di a faccia, chì appartene à a categuria di bellezza di a vita, cumprese a purificazione, l'esfoliazione, u massaggio, l'applicazione di film, l'idratazione, u maquillaje è cusì.Tutti s'appoghjanu nantu à a tecnulugia per guadagnà tariffi di serviziu, è stu tipu di bellezza pò ancu esse cunsumatu da i salariati.

Soprano Titanium incorrect (2)

4. Ma quandu i saloni di bellezza ordinariu cumincianu à "injertu" cuncetti cum'è a preservazione di a salute, i tatuaggi, l'anti-aging, a bellezza medica è a cura di a salute, pò esse u principiu di un altu cunsumu.Per quessa, s'è vo andate solu per a cura di a faccia, pudete sopra à a "tentazione" è fate a cura di a pelle à longu andà.Sì avete a capacità di cunsumà, pudete cunsumà altri articuli in modu adattatu dopu avè capitu sanu se u salone di bellezza hà qualificazioni per prumove l'articuli cunnessi.

5. Ùn pò micca costu assai soldi per apre un salone di bellezza.Certi patroni s'appoghjanu nantu à e so capacità per guadagnà a vita.Affittanu una buttrega è stallanu dui letti di bellezza per apre l'affari.I patroni ponu avè tatuaggi di sopracciglia, massaggi di medicina cinese è tecniche di cura faciale sò assai boni.Ùn ci sò micca impiegati, è ponu fà per elli stessi.Certi magazzini ponu avè bisognu di parechji milioni per esse rinnuvati, perchè ponu furnisce un ambiente hardware high-end, equipamentu d'alta tecnulugia, un bonu serviziu, è più infurmazione di bellezza di moda.Per quessa, tocca à e persone per esse riccu è risparmiu, è hè abbastanza à sceglie secondu a so propria forza di cunsumu.

6. Quandu a cura di bellezza s'arrizza à u livellu di u cunsumu spirituale, ùn ci hè micca un prezzu "prezzu top".U prezzu di u stessu articulu, o ancu u stessu pruduttu, pò varià parechje volte in diverse magazzini per via di i diversi servizii furniti.L'essenza di i saloni di bellezza hè u serviziu.Ancu s'elli vendenu prudutti, hè cunsigliatu di confià à un bonu serviziu.S'ellu hè solu per cumprà prudutti di cura di a pelle, ùn ci hè bisognu di andà in un salone di bellezza.Per quessa, u serviziu hè u fundamentu di un salone di bellezza.Se una tenda ùn hà micca una bona tecnulugia è un prucessu di serviziu perfettu, chì fate solu per vende prudutti?Basta à andà direttamente à u centru cummerciale.

Soprano Titanium incorrect (1)

Per riassume: dicendu chì u trattamentu di bellezza hè ingannatu, pò esse perchè l'essenza di u trattamentu di bellezza è e qualificazioni di diverse istituzioni di trattamentu di bellezza ùn sò sempre chjaru.Quandu capisce chì a bellezza hè di gastru soldi per cumprà felicità, piacè è moda.Hè statu "bruttu" per tantu tempu, è ci vole u tempu per vultà "bella".A bellezza hè una questione di gastru soldi.A bellezza hè un tempu di divertimentu à longu andà, ùn sarete micca intricatu.Se vulete cambià qualcosa immediatamente è diventà qualcosa immediatamente, hè una materia di andà in una istituzione di cirurgia plastica o un hospitalu, è ùn hà nunda di fà cù un salone di bellezza.

Semu disappointed, in fattu, perchè avemu troppu aspettative per i saloni di bellezza, ùn pudemu micca lascià a natura di u cunsumu di depilazione laser diode, è ùn pudemu ancu capisce chì l'epilazione laser diode hè u cuncettu di "mila dollari hè difficiule di cumprà è sò felice".Abbassate e vostre aspettative è paragunate cù l'omi chì di solitu piace à fumà è beie.Inoltre, fumà è beie longu ùn sò micca boni per a vostra salute.A bellezza à longu andà hà assai benefici.

Di sicuru, ci sò ogni tipu d'istituzioni di bellezza in u mercatu, è pudemu esse "triste" da certi istituzioni senza scrupulu in linea cù i nostri "intenzioni originali".Dunque, partendu da a so propria forza ecunomica, unu hà un paru d'ochji esigenti per distingue diversi lochi di bellezza.A ricerca di a bellezza hè una ricerca più alta di l'omu, è hè sempre vera.

 


Tempu di Postu: Nov-16-2022