Chì duverebbe fà se aghju spots scuri nantu à a mo pelle dopu a depilazione laser diode?

Depilazione laser diode Avoiding spots neri richiede un trattamentu adattatu, cumpresu micca di sguassate i capelli in a matina, esfoliazione prima di depilazione, applicà una compressa calda cù una spugna calda, usendu un rasoio affilatu è pigliate una doccia fredda immediatamente dopu a depilazione laser diode.

Soprano Ice Platinum

A causa di a custituzione o di a malatia, certi pirsuni anu più capelli di u corpu, soprattuttu e donne affettanu a bellezza per via di più capelli di u corpu, ci sò avà parechji metudi di depilazione laser diodi populari, cum'è l'epilazione di droga, l'epilazione laser, l'epilazione. crema è rasoio, depilazione a cera d'api, laser è cusì.Calchì volta i punti neri si formanu per via di u metudu di depilazione laser diodu sbagliatu.

Soprano Titanium incorrect (1)

Sti spots neri ponu esse capelli invertiti.U principiu hè chì l'anzianu stratum corneum, chì ùn hè micca statu eliminatu dopu a depilazione laser diode, blucca i follicle di u pilu, perchè i capelli ùn ponu micca cresce da l'internu.Per evitari stu prublema, unu hè micca di caccià i capelli in a matina, u sicondu hè di esfoliate prima di a depilazione, u terzu hè di utilizà una spugna calda per calà cumpressa, u quartu hè di utilizà un rasolu affilatu, è u quintu hè di utilizà una spugna calda. piglià una duscia friddu subitu dopu a depilazione laser diode, soprattuttu l'epilazione laser diode congelazione hè faciule di lascià spots scuri, cusì l'epilazione laser diode deve piglià un bagnu dopu a rimozione, è u bagnu sguassate ancu a polvera forte.

 Epilazione laser a diodi (2)


Tempu di Postu: Nov-28-2022