Chì ghjè a diffarenza trà a congelazione è a macchina di depilazione laser diode

In circustanze nurmale, a diffarenza trà a congelazione è a DIODE LASER Hair Removal Machine hè in termini di principii, dannu, effetti, etc. U cuntenutu specificu hè cusì:

Soprano Titanium incorrect (1)
1. Principii: In generale, a rimozione di u puntu di congelazione hè principalmente per riduce a temperatura, rinfriscà è distrughje i follicle di a pelle per ottene u scopu di a depilazione;Diode Laser Hair Removal Machine hè basatu annantu à u principiu di a termodinamica di luce, cusì chì u laser pò passà per a superficia di a pelle è ghjunghje à a radica di i capelli.Handicarians, distrughjendu u tissutu di i follicle di u pilu, perchè u capeddu hè persu è l'effettu di a depilazione hè ottinutu.

RISULTATI DELL'EPILATURA
2. Dannu: a rimozione di u puntu rottu in generale hà menu danni à a pelle, è in generale ùn hà micca una sensazione ardente;Diode Laser Hair Removal Machine avarà un certu effettu dannu nantu à u tissutu di i follicle di u pilu lucale, cusì l'epidermide di a pelle pò esse accumpagnata da una sensazione di sensazione di bruciatu hè dannusu per a pelle.
3. Effettu: U calore di u puntu di congelazione hè relativamente bassu, a distruzzione di i follicle di u pilu ùn hè micca grande, è l'effettu di a depilazione ùn hà micca l'effettu di a macchina di depilazione laser diode.DIODE LASER HAIR Removal Machine usa principalmente u principiu di a luce termale per distrughje i follicle di i capelli, chì ponu ottene l'effettu di a depilazione permanente.


Tempu di Postu: Dec-09-2022