Cos'è l'epilazione laser diode?Hè cunsigliatu di capisce i so principii basi prima

1. Tecnulugia di depilazione laser

Aduprate l'alta temperatura di u laser per distrughjini i follicle di u pilu è facenu caduta i capelli.U passu specificu hè di taglià cù un capeddu rasatu per fà u megliu pusizioni di a radica di i capelli, è poi si estende longu à i capelli à i follicle di u pilu.À questu tempu, l'energia termale di u laser hà da ghjucà un rolu in a distruzzione di i capelli, è pò compie a depilazione parechje volte.

2 ferà perchè questu hè un pianu medico devastante?

Ancu si sente u dolore, ùn hè micca assai severu.Perchè u laser pruducia energia termale, ci sarà una sensazione di ardenti quandu s'utilice.Stu dulore hè cum'è una piccula agulla, o l'elasticità di una cintura di gomma in u corpu.

3. Quantu tempu ci vole à sguassà i capelli cù l'epilazione laser ?

A cuntrariu di l'epilazione laser diode chirurgica, l'epilazione laser diode hè gradualmente realizata.I capelli anu un ciculu di crescita speciale da dorme à a depilazione à a nascita.A maiò parte di a ghjente hà sottumessu a chirurgia di depilazione laser multipla per 2-3 mesi.

Soprano Titanium incorrect (1)

4. questu esiste per sempre ?

Se ùn pudete micca rigenerate, a depilazione hè permanente.In ogni casu, ci sò ancu parechji follicle pilidi chì ponu esse solu danucati, è ùn ci hè micca necrosi.À questu tempu, i capelli crescenu di novu è deve esse trattatu duie volte.

DIODE LASER HAIR Removal Technology hè appruvata da a FDA (FDA) in 1997. Hà 22 anni di sperienza clinica è hè stata largamente utilizata da u publicu generale.Questu mostra chì in termini di livellu tecnicu, a depilazione laser hè relativamente stabile è ùn ci hè micca preghjudiziu persunale.

Quintu, ci sò ancu qualchi picculi reazzioni avversi, cum'è:

⑴Dopu à l'irradiazione laser, a parte apparirà rossa;

⑵Si pò fà a bolla pelle, o l 'atmosfera;

⑶Dopu à esse culpitu da u fulmine, ci saranu spots scuri nantu à a pelle.

⑷ Prima di l'epilazione deve esse attentu à i prublemi sopra, è cumunicà cù u duttore per a vostra cundizione di a pelle per minimizzà e riazzioni avversi quant'è pussibule.

6. Da l'invernu à l'estiu, hè esattamente u ciculu di depilazione laser.

L'epilazione laser ùn hè micca dispunibile.Per ottene una depilazione completa, dipende da a quantità è sceglite a quantità adatta per a depilazione.I capelli sò divisi in trè fasi: u periodu di crescita, u periodu di ritirata è u periodu staticu.L'energia di l'equipaggiu laser solu causarà danni à u periodu di crescita.Ùn hà micca impattu nantu à u 6 di a ritirata è u periodu staticu.Aduprà dopu.

Epilazione laser a diodi (2)

7. Durata di depilazione diode Laser

Sicondu u numeru di depilazione, pò esse fattu 3-6 volte una volta à u mese.Per quessa, in i sei mesi di l'invernu à l'estiu, l'epilazione laser diode dura più di sei mesi.Allora a depilazione cuminciò in l'invernu, è a pelle dopu a depilazione hè stata liscia in l'estiu!

8. Winter Diode Laser Hair Removal pò riduce l'irradiazione di u sole

Comu tutti sapemu, pruvate d'evità i raghji ultraviolet forti dopu a perdita di capelli.In l'estiu, avete bisognu di caccià i capelli.Se vulete fà in l'estiu, ùn pudete micca fà.Ùn pudete micca portà maniche curtite è shorts.Ma in l'invernu, a depilazione pò prevene l'alta temperatura è a forte irradiazione UV in l'estiu, è pò megliu prutezzione di a vostra pelle.Aduprate a depilazione laser in l'invernu per assorbe megliu l'energia luminosa è rende più efficace.

In l'invernu, a pelle hè difficiule per esse affettata da i raghji ultraviolet, è u culore di a pelle hè assai diffirenti da u culore di i capelli.Per quessa, durante u laser, tutte e calori seranu assorbite da i pori di a pelle, perchè l'effettu di a depilazione serà u megliu.

Soprano Titanium incorrect (3)

9., ciò ch'e avissi a fari quannu facannu DIODE LASER HAIR Removal?

I punti principali di l'infermiera prima è dopu a cirurgia sò una attenzione particulari quandu a depilazione laser.

⑴Misure di sicurezza prima di a chirurgia

Prima di l'operazione, duvemu piglià l'iniziativa di cumunicà cù u duttore per clarificà i so prucessi operativi, i risichi cunnessi, etc.. A rutina di sangue necessariu, a funzione di coagulazione, l'elettrocardiogramma è altre teste cunvinziunali di a cirurgia di l'avversu;E donne anu da evitari a storia di traumu o cirurgia durante u periodu menstruali, u gravidenza è u periodu di allattamentu.

⑵ Cura chirurgica

Prestate attenzione à l'assistenza lucale, l'acondicionamentu di a dieta è l'abitudini di vita di ogni ghjornu.Dopu a depilazione, pudete immediatamente applicà u ghjacciu di ghiacciu per 10-15 minuti per evità di dipping water, rubbing, steamed sauna, etc. in u stessu ghjornu.U locu induve a depilazione deve esse pulita è ùn pò micca esse toccu da sè stessu.

Normalmente, fate attenzione à l'alimenti ingeriti cù vitamina C, è ùn manghjate micca cibi grassi è piccante.Dopu avè realizatu a cirurgia, fate attenzione à mantene un bon stilu di vita per evità di affettà a depilazione.


Tempu di Postu: Dec-02-2022