Cosa hè una Terapia Endosfera?

Endospheres Therapy hè un trattamentu chì usa un sistema di Microvibrazione Compressiva per migliurà u drenaje linfaticu, aumentà a circulazione di sangue è aiuta à ristrutturare u tissutu cunghjuntivu.

nutizie3_1

U trattamentu usa un dispositivu roller cumpostu da 55 sfere di silicio chì genera vibrazioni meccaniche di bassa freccia è hà adupratu per migliurà l'aspettu di a cellulite, u tonu di a pelle è a laxità, è riduce a ritenzione di fluidi.Pò esse usatu nantu à a faccia è u corpu.I zoni più populari per i trattamenti Endospheres sò i cosci, i glutei è i braccia.

Chì ghjè per ?
I trattamenti di l'endosfera sò megliu per e persone chì conservanu fluidi, anu cellulite o anu perdita di u tonu di a pelle o saggy skin o laxità di a pelle.Sò per migliurà l'aspettu di a pelle lax, riducendu e linee fine è arrughe faciale, è nantu à a faccia o corpu o cellulite.Aiuta ancu à riduce a retenzioni di fluidi, à migliurà u tonu di a pelle è à un certu puntu, a forma di u corpu.

Hè sicuru?
Hè una prucedura non invasive.Ùn ci hè micca un downtime dopu.

Cumu travaglia ?

nutizie3_2

Endosphères Therapy produce una combinazione di vibrazione è pressione chì esegue in effetti dà à a pelle un "entrenamentu".Questu genera u drenaje di fluidi, a ricompactazione di i tessuti di a pelle, a rimuzione di l'effettu "buccia d'aranciu" da sottu a superficia di a pelle.Aiuta ancu a microcirculazione chì pò aiutà à riduce l'inflamazioni è à migliurà u tonu muscular.

Nantu à a faccia aiuta à migliurà a vascularizazione chì à u turnu sustene a produzzione di collagene è elastina.Aumenta a consegna di l'ossigenu per aiutà à nutrisce è illuminate i tessuti da l'internu.Tonifica i musculi chì aiutanu à riduce l'eliminazione di l'apparizione di arrughe di l'espressione, cumbatte l'abbassamento di tissuti, è in generale elevanu a complexione è a struttura faciale.

nutizie3_3

Fa male ?
No, hè cum'è avè un massaggio fermu.

Quanti trattamenti aghju bisognu?
Hè ricumandemu chì e persone anu un cursu di dodici trattamenti.Di solitu 1 à settimana, à volte 2 in certi circustanzi.

Ci hè qualchì downtime ?
Innò, ùn ci hè micca.L'imprese cunsiglianu chì i clienti stanu ben idratati.

Chì possu aspittà ?
Endospheres dice chì pudete aspittà una pelle più liscia chì pare più tonica nantu à u corpu è una riduzione di a pelle flaccida è e linee fini nantu à a faccia, è ancu un tonu di a pelle mejoratu è una carnagione più luminosa.Dice chì i risultati duranu circa 4-6 mesi.

Hè adattatu per tutti (contraindicazioni)?
A Terapia di Endosphrere hè adattatu per a maiò parte di a ghjente, ma ùn hè micca adattatu per e persone chì anu:

recentemente avutu u cancer
cundizione acute batteriche o fungi di a pelle
hè statu recentemente operatu
avè placche metalliche, protesi o pacemakers vicinu à a zona da trattà
sò in trattamenti anticoagulanti
sò nantu à immunosuppressanti
sò incinta


Tempu di Postu: Aug-20-2022