Chì sò i malintesi di a depilazione?Cumu caccià i capelli currettamente

I capelli di u corpu di u corpu hè troppu pisanti, chì porta assai prublemi à a vostra vita.Tanti pirsuni truveranu diversi modi per cumprà a so propria depilazione di u corpu, cum'è l'epilazione di cera d'api,Depilazione laser diodu, etc.. Sti metudi di depilazione pò ancu aiutà, ma perchè stu fenomenu accade?

01 Chì sò i motivi di troppu capelli di u corpu ?

I capelli di u corpu di u corpu di tutti sò diffirenti, è i capelli di u corpu di certi persone sò troppu pisanti.Chì ghjè u mutivu di?Ci sò circa causati da i seguenti mutivi.

Epilazione laser a diodi (2)

Ci sò troppu capelli di u corpu.A causa più fundamentale hè chì una malatia di a pelle hè chjamata "malatia pilu".A causa di l'altu livellu di u nivellu di rogenu, i sintomi, cum'è u pelu, sò troppu sensibili à a pelle.U locu più cumuni hè in i gammi è i braccia sopra sottu.I capelli di u corpu hè troppu densu, troppu occupatu, è parechji sò assai scuri è scuri.

2. U travagliu irregulare è u restu

U travagliu irregulari in a vita, u ritmu di a vita hè troppu veloce, è ùn ci hè micca tempu per attentu à a vostra salute fisica.Dopu un bellu pezzu, i disordini endocrini di u corpu sò propensu à u fenomenu pilu in u corpu.Dopu à un bellu pezzu di stà tardi, u fenomenu irregulare hè assai dannusu à u corpu.

3. Dieta irragionevule

Ùn aghju micca attentu à a mo dieta in a vita, è a struttura di a dieta hè irragionevule.Quandu si manghja, l'alimenti sò sempre troppu grassu.Certi alimenti piccante è grassu causanu prublemi cù u metabolismu di a pelle, è qualchì volta una di e cause di u fenomenu di a pelle è di i capelli.

Soprano Titanium incorrect (2)

4. Manera incorretta di trattà i capelli è a pelle

In i tempi normali, i capelli è a pelle sò trattati in modu incorrectu.Per esempiu, l'estrazione frequente è l'epilazione, sta manera sbagliata pò prumove a crescita di i capelli, u più prubabile chì i capelli crescenu più longu è densu.L'altri pirsuni utilizanu i prudutti di cura di a pelle impropriu in u prucessu di infermiera di a pelle, chì provoca ancu a pelle di a pelle.

02 Chì sò i malintesi di a depilazione ?Cumu evitari?

In quantu à u prublema di l'epilazione, assai persone sò facilmente catturati in malintesi.Questi malintesi ùn saranu micca risolti senza prublemi, ma aumentanu i capelli.Chì malintesi avete bisognu à evità raghjone?

Malcomprensione 1. Hè megliu per sguassà i capelli cù a depilazione

U metudu di tirà i capelli ùn hè micca u modu currettu per trattà i capelli, ma micca solu u tempu causarà danni à a pelle.Perchè in u prucessu di tirà i capelli, hè faciule per stimulà a pelle è causanu gran dannu à i pori di a pelle.Sè vo site troppu forte, vi purterà ancu un dannu innecessariu à sè stessu, è a pelle eventualmente pruvucarà a pelle per rilassate.

Certi pirsuni precipitanu ancu a pigmentazione di a pelle per via di casualità casuale.Qualchidunu ancu causanu a pelle irregolare per via di operazione accidentale, è l'estetica generale di a pelle serà affettata per un bellu pezzu.

Misunderstanding 2. Aduprà un metudu di rasatura per trattà cun ella

Per guardà i so capelli di u corpu troppu è troppu, usanu una razor per scrape the hair on the hair on the legs.Quandu stu tempu hè scraped una volta ogni volta, i capelli sempre appariscenu.È questu hè sbagliatu per risolve u prublema di i capelli di u corpu in sovrappeso, è ùn pò micca veramente risolve u prublema di u corpu peloso in essenza.

Malintesi 3. Fate una operazione una volta per risolve u prublema di a depilazione

A cirurgia estetica attuale hè assai sviluppata.Per certi pirsuni cù a depilazione, pare di vede "paglia salvatore di vita" per certi persone cù pesu.Per quessa, hà da aduprà a cirurgia di depilazione per risolve u prublema di i capelli, pensendu chì una operazione pò risolve l'epilazione.

A cirurgia di depilazione pò solu ottene l'effettu di a depilazione stabile solu una volta.In generale, ci vole da trè à cinque volte per ottene u megliu risultati.Ancu s'è a cirugia di depilazione pò allevà l'estatus attuale di i capelli, qualchì volta hè faciule fà male i follicle di u pilu.È sta operazione di epilazione hè solu una epilazione temporale.Quandu i capelli crescenu, cuntinuà à cresce.

Misunderstanding 4. depilazione pò facirmenti affettanu a funzione suduri

Certi pirsuni ùn s'aspittàvanu à a cirurgia di depilazione casualmente, pensendu chì ponu influenzà a funzione di sudazione.Tuttavia, in i fatti, l'epilazione ùn avarà micca a sudore, nè a sudore umana.Sempre chì a cirurgia di depilazione curretta hè sceltu, pò risolve u prublema di depilazione.

03 Cumu trattà cù u statu attuale di i capelli di a pelle?

U statu attuale di a pelle pilosa hè in u listessu modu.Cumu trattà cù a manera curretta?Hè ricumandemu chì i seguenti quattru aspetti ponu effittivamenti allevà i sintomi di i capelli.

1. Depilazione diode Laser

Ci hè avà una depilazione laser diodu, chì pò distrughje i follicle di u pilu è inibisce a crescita di i capelli per i danni di u calore.Ancu s'è stu metudu di trattamentu laser hà effetti latu, finu à ch'ellu hè seguitu currettamente da u trattamentu di seguitu attentu, pò ottene i sintomi di caccià i capelli di u corpu.

Certi pirsuni facenu a chirurgia di depilazione LASER DIODE.Ancu s'è a cirurgia hè successu, i cure sussegwente affettanu l'effettu di a cirurgia.Normalmente, avete bisognu di applicà i pacchetti friddi per 15 minuti, per chì a pelle hè spargugliata u più prestu pussibule, chì hè favurevule à a ricuperazione di a cirurgia.

Epilazione laser a diodi (1)

2. Cambia i vostri abitudini

In a vita di ogni ghjornu, duvete cambià a vostra cattiva dieta è l'abitudini di vita.Per assicurà chì u sonnu abbastanza mantene un bon umore, pò ancu esse bonu, riducendu i sintomi di capelli à a pelle.

Sè appartene à a custituzione pelosa, ùn preoccupate micca troppu.Scelta scientifica è raghjone metudi curretti per risolve u prublema di stu capelli à a vostra pelle, è pudete lentamente fà a pelle liscia è delicata.


Tempu di posta: 06-Jan-2023