Chì sò i beneficii di sti trè capelli nantu à e donne?

1. Sopracciglia grossa

In a nostra vita, pudemu truvà chì l'anziani chì sò longu in u corpu sò generalmente densi, è ancu a durata di e ciglia serà più longa.E ciglia grossa indicanu chì a salute hè sana, chì hè ancu una manifestazione di qi è sangue abbastanza.

Soprano Ice Platinum

Cù abbastanza qi è sangue in u corpu, i diversi organi di u corpu pò esse megliu nutritu da sangue è ossigenu.

2. Capelli prufonda

Credu chì ogni donna vole avè un capeddu scuru, chì ùn solu aghjunghje punti à u so valore facciale, ma tutta a persona serà più ghjovana è bella.Tuttavia, certi donne in a vita sò gialli è gialli, è i so capelli sò particularmente chjuchi, chì pò esse una manifestazione di mala salute.

Se i vostri capelli sò scuri è grossi, pare particularmente bella, chì spiegherà ancu indirettu l'espressione di l'essenza renale.

Shen Jing, chì hà abbastanza capelli renali, ùn pò micca solu prumove a nascita di u qi renale, ma ancu nutrisce u corpu.Sì i vostri capelli sò ancu più lussureggianti, sò e caratteristiche di bona salute è longevità.

In l'età mediana, se u capeddu hè scuru è densu, ci sarà raramente a perdita di capelli, chì hè abbastanza per pruvà chì a funzione renale hè forte è u qi è u funziunamentu di sangue ùn hè micca obstruitu.Questu hè ancu un tipu di manifestazione di bona salute è longevità.

stampa 4

3. Assorbe i capelli

L'amiche di l'estate di u missiavu sò più paura di i capelli di l'ascella.Perchè l'estate hè una stagione di braccia è gammi esposti, è l'amici femine portanu più di moda, e donne chì sò più irragionevule per e donne chì anu forti capelli di l'ascella, cusì l'amiche femine sempre pruvate à scrape off the armpit hair.

E donne sò generalmente criaturi cute in l'ochji di u publicu, cusì l'amichi femminili ùn volenu micca distrughje a so propria imagina.In fatti, tutti ùn sanu micca chì u più forte i capelli di l'ascella secreta, u più sanu hè u corpu.

I capelli di l'armi sò troppu, chì rapprisentanu i glànduli sebaceous sottu l'ascella, u più forte a capacità metabolica di u corpu.

stampa 5


Tempu di Postu: Feb-02-2023