1. Sopracciglia spesse
In a nostra vita, pudemu truvà chì l'anziani chì campanu assai tempu in u corpu sò generalmente densi, è ancu a lunghezza di e sopracciglia serà più longa. E sopracciglia spesse indicanu chì a salute hè sana, chì hè ancu una manifestazione di qi è sangue sufficienti.
Cù qi è sangue sufficienti in u corpu, i vari organi di u corpu ponu esse megliu nutriti da u sangue è l'ossigenu.
2. Capelli prufondi
Credu chì ogni donna vole avè capelli scuri, chì ùn solu aghjunghjeranu punti à u so valore faciale, ma tutta a persona parerà più ghjovana è più bella. Tuttavia, alcune donne in a vita sò gialle è gialle, è i so capelli sò particularmente chjuchi, ciò chì pò esse una manifestazione di mala salute.
Sè i vostri capelli sò scuri è spessi, parenu particularmente belli, ciò chì spiegherà ancu indirettamente l'espressione di l'essenza renale.
Shen Jing, chì hà abbastanza capelli renali, pò micca solu prumove a nascita di u qi renale, ma ancu nutrisce u corpu. Se i vostri capelli sò ancu più lussureggianti, sò e caratteristiche di una bona salute è longevità.
À l'età media, s'è i capelli sò scuri è densi, ci serà raramente perdita di capelli, ciò chì hè abbastanza per pruvà chì a funzione renale hè forte è chì u funziunamentu di u qi è di u sangue hè senza ostaculi. Questu hè ancu una spezia di manifestazione di bona salute è longevità.
3. Assorbe i capelli
L'amiche femine d'estate di u missiavu anu più paura di i peli di l'ascelle. Perchè l'estate hè una stagione di braccia è gambe nude, è l'amiche femine portanu vestiti più à a moda, e donne chì sò più irragionevuli per e donne chì anu peli forti di l'ascelle, dunque l'amiche femine cercanu sempre di raschjà i peli di l'ascelle.
E donne sò generalmente creature carine à l'ochji di u publicu, dunque l'amiche femine ùn volenu micca distrughje a so propria maghjina. In fatti, ùn tutti ùn sanu micca chì più forte hè u pelu di l'ascelle secretu, più sanu hè u corpu.
I peli di l'ascelle sò troppu, ciò chì rapprisenta e ghiandole sebacee sottu à l'ascella, più forte hè a capacità metabolica di u corpu.
Data di publicazione: 02-02-2023