Marca di punta di macchine di bellezza cù 18 anni di sperienza-Shandong Moonlight Electronics

A Nostra Storia
Shandong Moonlight Electronics Co., Ltd. hè situatu in a bella World Kite Capital-Weifang, Cina.L'attività principale si concentra in a ricerca, a produzzione, a vendita è u serviziu di l'equipaggiu di bellezza chì include: depilazione laser diodu, ipl, elight, shr, q switched nd: laser yag, cavitation rf vacuum slimming, laser diode 980nm, laser picosecondu, laser co2, pezzi di ricambio di macchina, etc.

macchina di bellezza
A nostra fabbrica
A nostra fabbrica hà 18 anni di storia in u campu di a macchina di bellezza.Cù R & D, tecnicu, vendite, post-vendita, pruduzzione, magazzinu, disignu è novi dipartimenti di operazioni di media. A nostra cumpagnia adopta un attellu standard internaziunale senza polvere, chì assicura a qualità di u produttu è a vita.
U squadra di vendita efficiente hè stata urganizata.Tuttu ciò chì sopra hè per l'approvvigionamentu puntuale di i prudutti è furnisce u supportu tecnicu perfettu è u serviziu dopu à a vendita chì ponu risolve tutti i prublemi chì l'utilizatori ponu accade.Avemu pagatu più attente à a riforma tecnica di i prudutti è u sviluppu di novi prudutti.Moonlight cunsidereghja i bisogni di u cliente cum'è u scopu è spingerà i prudutti cù un effettu più mudernu, perfettu, qualità durable à u mercatu.
Cunsideremu a cuuperazione sincera cun voi cum'è u più grande onore è accolta l'amichi in tuttu u mondu per visità è cumunicà in ogni mumentu.

fabbrica
U nostru serviziu
Pre-vendita: Sempre una mostra di pre-produzione prima di a pruduzzione in massa; Sempre Inspeczione finale prima di spedizione;
In vendita: Termini di consegna accettati: FOB, CFR, CIF, EXW, Valuta di pagamentu accettata: USD, EUR, JPY, CAD, AUD, HKD, GBP, CNY, CHF;
Tipu di Pagamentu Acceptatu: T / T, Carta di Creditu, Western Union, Cash;
Lingua parlata: Inglese, Cinese, Spagnolu, Giapponese, Portoghese, Tedesco, Francese, Russu, Coreanu, Italianu è altre lingue hè ok.
Post-vendita: Offremu una furmazione in linea gratuita.Ogni dumanda di usu serà rispostu in dettagli.
A certificazione di furmazione serà furnita ancu se necessariu.
Supportu tecnicu per a vita.
Cridemu fermamente chì avemu da ottene successi più grande purtendu una sperienza di produttu megliu, un serviziu post-vendita più satisfacente è prezzi più competitivi.MNLT hè sempre da a vostra parte!


Tempu di post: 25-mar-2024