In quale stagione hè a macchina di depilazione laser diode?Cosa deve esse attentu dopu à DIODE LASER HAIR Removal Machine?

1. Chì sò i vantaghji di Diode Laser Hair Removal Machine ?

1. DIODE LASER HAIR Removal Machine ùn dannu micca u tissutu nurmale di a pelle, soprattuttu per i follicle di melanina.

2. Diode Laser Hair Removal Machine hè assai viloci, ferisce u corpu cù un picculu dannu, ùn avarà micca dolore, è ùn affetterà micca a vita di u ghjornu è u travagliu di u paziente.

3. Diode Laser Hair Removal Machine pò fà i capelli di u situ chirurgicu perde a so capacità di cresce è ghjucà un bonu effettu di depilazione.Hè a macchina di depilazione laser diode?

DIODE LASER HAIR Removal Machine ùn causa micca danni à u corpu, perchè a so lunghezza d'onda hè selettiva.Attualmente, a lunghezza d'onda comunmente utilizata da e persone hè 755-810 nm.Questu hè un ragiu menzogne ​​micca elettricu chì ùn causa micca danni à u corpu.

Soprano Titanium incorrect (3)

A pelle di u corpu umanu hè un tissutu di trasmissione relativamente ligera.Sottu à u laser, a pelle hè cum'è una fina capa di vetru.Perchè i capelli cuntenenu una grande quantità di melanina, l'energia di u laser pò esse cunvertita in calore, aumentandu cusì a temperatura di i follicle di u pilu, distrughjendu cusì u funziunamentu normale di i follicle di u pilu.

Duranti stu pirìudu, a pelle ùn sarà micca dannu, perchè ùn assorbe micca troppu laser, nè assorbe troppu energia.Inoltre, u locu di a pelle hè adiacente à i follicle di u pilu, ma in diversi lochi, cusì dopu ùn hè mai accadutu, a macchina di depilazione laser diode affetterà l'in vitro di a pelle.Per quessa, hè un modu assai sicuru à aduprà tecnulugia diode Laser Hair Removal Machine.

Siconda, perchè l'invernu hè una bona stagione?

DIODE LASER HAIR Removal Machine ùn hè micca dispunibile è deve esse sceltu secondu u numeru di capelli.L'energia di l'equipaggiu laser pò causà danni solu à i follicle di u pilu à longu andà, è ùn hà micca effettu in u periodu di ritirata è staticu.Per sguassà completamente i capelli, u trattamentu laser deve esse realizatu dopu chì entranu in u periodu di crescita.

U tempu tutale di a macchina di depilazione laser diode hè in relazione cù u numeru di depilazione.A maiò parte di a ghjente una volta à u mese, in generale 3-6 volte.Per quessa, a macchina di depilazione laser diode pigghia generalmente 6 mesi, vale à dì, i capelli cascanu completamente dopu à mità d'annu.Allora aghju cuminciatu à caccià i capelli in l'invernu, è era solu a pelle dopu a depilazione in l'estiu!

Soprano Titanium incorrect (1)

Terzu, chì sò i vantaghji di Diode Laser Hair Removal Machine?

Prima, l'inverno Diode Laser Hair Removal Machine pò riduce a luce di u sole

Comu tutti sapemu, pruvate d'evità i raghji ultraviolet forti dopu a depilazione.Duranti l'alta temperatura, avete da portà manichi curtite è shorts quandu site caldu.Ma in l'invernu, a depilazione pò prevene efficacemente a temperatura alta è i raghji ultravioleti, è pò megliu prutezzione di a vostra pelle.

Siconda, hè più faciule d'assorbà l'energia luminosa, è l'effettu hè megliu

In l'invernu, a pelle hè raramente affettata da i raghji ultraviolet, è u culore di a pelle è di i capelli hè assai diffirenti.Durante a Depilazione Laser Diode Machine, tutte e calorie seranu assorbite da i follicle di i capelli, chì ponu maximizà l'effettu di a depilazione.

Quartu, u "calore" di u laser cucerà a pelle umana?

In circustanze nurmali, u laser cù "battendu à traversu a muntagna" ùn pruvucarà micca danni à a vostra pelle.Tuttavia, se l'energia laser hè troppu altu, i paràmetri ùn sò micca adattati, u rinfrescante lucale hè insufficiente, o a pelle hè assulanata prima di a macchina di depilazione laser diode, o per via di u so propiu fisicu, eritema, vesciche è pigmentazione pò accade. .

5. U laser affetta l'epilazione?

L'apertura di e picculi glandula sudoripare ùn hè micca in i follicle di u pilu, è u scopu di a DIODE LASER Hair Removal Machine hè di pulizziari i follicle di u pilu senza danni à i glànduli sudoripare, cusì ùn affetterà micca u metabolismu è a sudorazione di u corpu.

Inoltre, a glàndula sebaceous hè assai vicinu à a glandula sebaceous quandu a macchina di depilazione laser diode hè esposta à i glanduli sebaceous.In ogni casu, nisuna melanina in a glàndula sebacea ùn serà micca distrutta, ma serà stimulata da l'alta temperatura di i capelli.Sta situazione hè ancu un benefiziu.

Hè per quessa chì e glànduli sebaceous sò i più prubabile di causà fasgioli, perchè i glanduli sebaceous cuntenenu una grande quantità di bacteria.Diode Laser Hair Removal Machine pò regulà a secrezione di glandula sebaceous.Dunque a crescita è a pelle hè più tenera.

Six, Diode Laser Hair Removal Machine pò causà folliculitis?

Forse.Questu hè causatu da l'inflazione di saliva di u tubu di u follicle pilifero per bluccà i follicle di u pilu.Giniralmenti, Diode Laser Hair Removal Machine deve esse attenti à mantene a pelle pulita è pruriginosa.Sutta a guida di un duttore, pudete aduprà iodu o crema antibiotica, chì pò esse recuperata cumplettamente in duie simane.

7. Chì deve esse attentu dopu à DIODE LASER HAIR Removal Machine?

1. Dopu à Diode Laser Hair Removal Machine, ci sarà una situazione brucia.Pudete aduprà pacchetti di ghiaccio per i compressi friddi lucali, di solitu pudete applicà per 10-15 minuti.

2. Mantene a zona di cirurgia pulita è secca dopu a cirurgia.Ùn pudete micca aduprà e vostre mani per freccia u situ kirurggicu per evità u cuntattu locale cù l'acqua.

3. Prestate attenzione à a prutezzione di u sole in a vita di ogni ghjornu per prevene a pigmentazione lucali in a pelle.

4. Ùn manghja micca cibi piccante è irritanti, evite micca di pruvucà inflammazioni lucali, è affettanu a riabilitazione.

5. A moisturizing è a prutezzione di u sole pò esse realizatu in u locu, è u gel d'aloe pò esse usatu in u locu per prumove a guariscenza di a pelle.

6, u locu induve l'epilazione deve esse mantene pulita, micca sudatu per via di attività severi, chì provoca infizzioni lucali.

7. Ùn aduprate micca detergenti è prudutti di cura di a pelle cù una forte irritazione.

Soprano Ice Platinum


Tempu di Postu: Dec-12-2022