Se vulete perdiri pesu sanu, stà luntanu da questi 4 tipi di "colazione"

U pianu di un ghjornu si trova in a matina.Per a vita è u travagliu, deve esse un bonu principiu in a matina, pusendu una bona fundazione per u successu di u ghjornu.Per a dieta di ogni ghjornu di un slimmer, u colazione hè ancu assai impurtante, è hè necessariu di principià un bonu.

stampa 7

L'esperti in a gestione di a salute indicanu chì solu manghjendu u colazione currettamente è altre misure pudemu perdiri pesu sanu.

I prufessiunali di a salute di l'alimentazione crede chì se vulete perdiri a salute di pisu, duvete stà luntanu da i seguenti 4 tipi di "colazione" micca scientificu:

U primu hè u colazione à basa di biscotti è frittelle.Biscuits è frittelle sò standard per u colazione per parechje persone è anu una longa storia.Ancu s'ellu hà un gustu croccante è diliziosu, u cuntenutu di grassu di i bastoni di pasta fritte hè assai altu.Parechje di i nutrienti, cum'è l'aminoacidi è i vitamini in a farina, sò distrutti da a temperatura alta, è a nutrizione hè irregolare, è frittu à alta temperatura hè propensu à carcinogens.

U sicondu hè u colazione basatu nantu à frutti, succhi di frutta è verdura.I succhi di frutta è verdura sò ricchi di fibra dietetica.Ancu s'ellu hà un effettu nantu à u slimming, manghjendu questi dui cibi solu ùn pò micca risponde à a dumanda di u corpu umanu per energia, proteina è grassu adattatu.Pertene à un tipicu "colazione di malnutrition".

U terzu hè u colazione basatu nantu à i noodles instantani.Certi pirsuni, in particulare i ghjovani, per via di a so vita veloce è di u ritmu di u travagliu, o di ghjucà à i ghjoculi a notte prima, finu à duie o trè ore di a matina dopu, s'arrizzanu finu à a fine di a matina, ùn ponu micca priparà u colazione bè. dunque usanu in fretta i noodles istantanei per esse aduprati cum'è tagliatelle istantanee cum'è essendu usati cum'è tagliatelle istantanee cum'è pigliate cum'è tagliatelle istantanee cum'è essendu usate cum'è tagliatelle istantanee cum'è usate cum'è tagliatelle istantanee cum'è u tempu.A colazione hè a fame.Tuttavia, a maiò parte di i noodles instantani sò fritti.Ci sò prublemi cù un altu cuntenutu di oliu è dannu à parechji nutrienti, è u cuntenutu di u salinu in parechji pacchetti di staggione hè altu.

Soprano Titanium incorrect (2)

U quartu hè u colazione occidentale cù patatine fritte è gambe di pollo fritte.Stu tipu di colazione hà ancu prublemi di salute, cum'è un altu cuntenutu di grassu, potenziali carcinogeni, diversi nutrienti cum'è u bumbardamentu, sbilanciamenti nutrizionali è altri prublemi di salute.

L'esperti in salute ricordanu chì per a salute fisica è u cuntrollu, pruvate micca di manghjà i 4 tipi di colazione sopra.U colazione deve esse attentu à l'equilibriu nutrizionale è l'alimentu diversificatu, cum'è manghjà granu, latti o ova, ligumi, frutti.L'alimenti di granu pò sceglie u pane di granu sanu, risu, tagliatelle, etc. À u listessu tempu, l'alimentu di u colazione deve esse basatu nantu à a luce, evitendu frittu à alta temperatura o troppu grassu.

Soprano Titanium incorrect (1)

Per ottene un bonu effettu di perdita di pisu, in più di a dieta scientifica, devi ancu aderisce à l'eserciziu fisicu è prumove a brucia di grassu è u cunsumu di calori per l'esercitu.Pudete ancu avè una tazza di Bi Shengyuan Chang Jing dopu à manghjà.I principali materie prime in tè Bishengyuan Changjing, cum'è tè verde, caprifoglio, biancospino, foglie di lotus, meli, etc., ponu effittivamenti migliurà l'efficienza di u metabolismu in u corpu umanu, aiutendu cusì à ottene u scopu di perdita di pisu.


Tempu di Postu: Nov-30-2022