L'epilazione laser diode affetta i pori?

I capelli di u corpu sò chjamati cullettivamente cum'è capelli di u corpu.Hè cumpostu di stacks di strati di scala di proteini d'angle, è certi criaturi rimpiazzà i capelli di u corpu per via di staggione.Cumpresi i capelli, i capelli di sopracciglia, i capelli di u nasu di l'ascella, etc., hà u so propiu effettu unicu nantu à u corpu.

I criaturi anu capelli di corpu diffirenti.Ancu s'è i stessi organismi, u culore di capelli di u corpu è u ritmu di crescita sò diffirenti.U capeddu di u corpu di certi criaturi hà diverse funzioni cum'è mantene u calore, a deteczione, u tactile senza pretensione è u camuffamentu.

Ma avà parechje persone sò fora di bellezza, è tiranu fora di i capelli eccessivi.Ma s'è vo scrape your film per un bellu pezzu, pudete ancu purtà effetti avversi à u corpu.

L'epilazione laser diode affetta u corpu?Dì a risposta oghje

Soprano Titanium incorrect (2)

Parechje persone, in particulari l'amichi femini in a vita, spessu rase i capelli di u corpu nantu à i bisogni di l'estetica.In fatti, pudemu vede chì ùn importa micca quale parte di i capelli di u corpu hà un effettu protettivu nantu à u corpu umanu, pò aiutà à mantene a temperatura di u corpu.Dunque l'effettu di prutezzione sparisce, chì affettarà a pelle à un certu puntu.

In ogni casu, questu impattu ùn hè micca particularmente grande, perchè i capelli di u corpu anu un forte effettu protettivu, ma a prutezzione di i capelli di u corpu ùn hè micca prominente avà, nè hè particularmente evidenti.

U capeddu di u corpu hà l'effetti di a dissipazione di u calore è di mantene a temperatura, ma ùn hè micca prominente, perchè u rolu principali di a dissipazione di u calore è u mantenimentu di a temperatura di u corpu hè i pori, i pori ùn sò micca bluccati, senza capelli di u corpu, è a pelle pò ancu eseguisce u calore normale. dissipazione è secrezione.

Certi pirsuni sò intrinsecamente ligeri o sparsi, è ùn ci sò micca effetti secundari evidenti.In più, certi pirsuni hannu un odore underarm.In fatti, i capelli di l'ascella pò esse scraped off.

Certi pirsuni tiranu direttamente i capelli di u corpu, chì stimulà i pori è propensu à l'infezzione di i follicle di u pilu.Hè ancu pruvucà effetti negativi nantu à a pelle.Prestate attenzione à u metudu chì vi cunvene.Di sicuru, ùn hè micca cunsigliatu chì tutti stimulanu spessu i pori.

Certi capelli di u corpu ùn ponu esse appiccicati, cum'è ciglia, ciglia, capelli di u nasu, ecc.Hè megliu per trimà in modu adattatu.Questu pò evità danni à i pori è fà a vostra imagina megliu è megliu.

Soprano Titanium incorrect (1)

Hè u sudore "più rasatu è più grossu" hè vera?

Diode Laser Hair Removal ùn farà micca i capelli di u corpu più grossi è più grossi, chì hè solu a nostra illusione.U gruixu di i capelli di u corpu hè principalmente determinatu da trè aspetti: u primu hè u voluminu di i capelli di u corpu, u sicondu hè l'hormone, è u terzu hè nutrimentu.

Frà elli, u voluminu hè cuntrullatu da i geni, è l'hormone è a nutrizione sò determinate da a cundizione fisica umana, perchè i capelli di u corpu ùn saranu più grossi è più grossi.

Tuttavia, ùn pudemu micca scaccià spessu.Se scrapemu spessu, pò causà folliculitis è pruvucarà pigmentazione.À u listessu tempu, u metudu di depilazione laser pò esse usatu.

Soprano Ice Platinum

Cos'è l'epilazione laser diode?

DIODE LASER HAIR Removal hè basatu annantu à i principii di a termodinamica ottica selettiva.Per aghjustà ragiunate di u pulsu di l'energia longa di a lunghezza d'onda laser, u laser pò passà per a superficia di a pelle di a pelle per ghjunghje à i follicle di i capelli di a radica.In u risultatu, i capelli sò persi è ùn dannu micca u tessulu circundante è u dulore ligeru.L'epilazione laser diodu hè a tecnulugia di depilazione più sicura è veloce.I metudi cumuni di depilazione laser diode includenu l'epilazione laser diode semiconductor.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022