3 Cose impurtanti chì duvete sapè nantu à l'epilazione laser diodu.

nutizie--1

Chì tipu di tonu di a pelle hè adattatu per a depilazione laser?

A scelta di un laser chì funziona megliu per u vostru tipu di pelle è capelli hè di vitale impurtanza per assicurà chì u vostru trattamentu hè sicuru è efficace.
Ci sò diversi tipi di lunghezze d'onda laser dispunibili.
IPL - (Micca laser) Ùn hè micca efficace cum'è diode in studii testa à testa è micca bonu per tutti i tipi di pelle.Pò esse bisognu di più trattamenti.Tipicamenti trattamentu più doloroso cà diodu.
Alex - 755nm U megliu per i tipi di pelle più chjaru, culori di capelli più pallidi è capelli più fini.
Diode - 808nm Bonu per a maiò parte di i tipi di pelle è capelli.
ND: YAG 1064nm - A megliu opzione per i tipi di pelle più scura è i pazienti cù i capelli più scuri.

nutizie--2

quì, 3 onde 755&808&1064nm o 4 onde 755 808 1064 940nm per a vostra scelta.
Soprano Ice Platinum è Titanium tutte e 3 lunghezze d'onda laser.U più lunghezze d'onda utilizzate in un trattamentu unicu equivaleranu generalmente à un risultatu più efficau, postu chì e diverse lunghezze d'onda miranu à i capelli più fini è più grossi è i capelli seduti à diverse prufundità in a pelle.

nutizie--3

L'epilazione soprano di titaniu hè dolorosa?

Per migliurà u cunfortu durante u trattamentu, Soprano Ice Platinum è Soprano Titanium offre parechji metudi di rinfrescamentu di a pelle per riduce u dolore è rende u trattamentu sicuru.
Hè impurtante di cunsiderà u metudu di rinfrescante impiegatu da u sistema laser, postu chì questu hà un grande impattu nantu à a cunsulazione è a sicurità di u trattamentu.
Di genere, i sistemi di depilazione laser MNLT Soprano Ice Platinum è Soprano Titanium anu 3 metudi di rinfrescamentu diffirenti integrati.

nutizie--4

Raffreddamentu di u cuntattu - attraversu i finestri rinfriscati da l'acqua circulante o un altru refrigerante internu.Stu metudu di rinfrescante hè di granu u modu più efficau per prutege l'epidermisa perchè furnisce una finta di rinfrescante constante nantu à a superficia di a pelle.Sapphire windows sò assai più cà quartz.

nutizie--5

Spray criogenu - spray direttamente nantu à a pelle prima è / o dopu à l'impulsu laser
Raffreddamentu d'aria - aria fridda furzata à -34 gradi Celsius
Dunque, i migliori sistemi di depilazione laser diodi Soprano Ice Platinum è Soprano Titanium ùn sò micca dolorosi.
L'ultimi sistemi, cum'è Soprano Ice Platinum è Soprano Ice Titanium, sò quasi senza dolore.A maiò parte di i clienti sperimentanu solu un calore ligeru in l'area trattata, certi anu una sensazione di pizzicheghju assai ligera.

Chì sò e precauzioni è u numeru di trattamenti per a depilazione laser diode?

L'epilazione laser tratterà solu i capelli in a fase di crescita, è circa 10-15% di i capelli in ogni zona serà in questa fase in ogni mumentu.Ogni trattamentu, 4-8 settimane di distanza, trattarà un capeddu sfarente in questa tappa di u so ciclu di vita, cusì pudete vede una perdita di capelli di 10-15% per trattamentu.A maiò parte di a ghjente hà da 6 à 8 trattamenti per zona, possibbilmente più per i zoni più resistenti cum'è a faccia o spazii privati.
A prova di patch hè essenziale.

nutizie--6

Hè necessariu di patch test prima di un trattamentu di depilazione laser, ancu s'ellu avete avutu l'epilazione laser in una clinica diversa prima.A prucedura permette à u laser terapeuta di spiegà u trattamentu in dettagliu, verificate chì a vostra pelle hè adattata per a depilazione laser è vi darà ancu l'uppurtunità di dumandà qualsiasi dumande chì pudete avè.Un'ispezione generale di a vostra pelle hà da esse fattu è dopu una piccula zona di ogni parte di u vostru corpu chì vulete trattà serà esposta à a luce laser.In più di assicurà chì ùn si verificanu micca reazioni avverse, questu furnisce ancu à a clinica l'uppurtunità di adattà i paràmetri di a macchina à i vostri bisogni persunali per assicurà a sicurezza è u cunfortu di trattamentu.
A preparazione hè chjave
In più di a rasatura, evite ogni altru mètudu di depilazione cum'è depilazione, filettatura o creme depilatori per 6 settimane prima di u trattamentu.Evite l'esposizione à u sole, lettini o qualsiasi tipu di bronzu fintu per 2 - 6 settimane (sicondu u mudellu laser).Hè necessariu di rasà ogni zona per esse trattata cù laser per assicurà chì a sessione hè sicura è efficace.U tempu ottimale per rasà hè di circa 8 ore prima di l'ora di appuntamentu.
Questu permette à u vostru tempu di a pelle per calmà è ogni rossu per sguassate mentre lascia sempre una superficia liscia per u laser per trattà.Se i capelli ùn sò micca stati rasati, u laser principarmenti riscaldarà i capelli chì sò fora di a pelle.Questu ùn serà micca còmode è puderia prisentà un risicu aumentatu di effetti secundari.Questu averebbe ancu risultatu in u trattamentu inefficace o menu efficace.


Tempu di Postu: Aug-20-2022