2022 Prezzo di Fabbrica Depilazione Alexandrite 1200W 1600W 1800W 3 Onde soprano ice platinum alma laser Depilazione Macchina

Breve descrizione:

Epilazione laser a diodi microcanale:

Ci sò 5 canali d'acqua assai chjuchi nantu à ogni monolitu, ogni mediu 0.03mm.U Canale d'acqua in u laser hè Densu è Densu, cusì hè chjamatu Micro Channel.

A so dissipazione di u calore hè 100W per centimetru quadru, chì equivale à basamente mette a barra in l'acqua è l'incapsulate, cusì indipendentemente da a so vita o di a so energia, hè u megliu.

Funziona scalendu gradualmente a derma à una temperatura chì danna in modu efficace i follicle piliferi è impedisce a ricrescita, evitendu ferite à u tessulu circundante.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

pd-1

Un altu ritmu di ripetizione di impulsi brevi sò mandati in profonda in a derma.ottene una putenza media alta è un accumulu di calore terapeuticamente efficace senza praticamente dolore.

Vantaghji

1. Cunfigurazione standard una taglia spot 14x25mm2, un altru hè 12x40mm2.U so disegnu di manicu è a struttura interna sò listessi cum'è ALMA originale.

pd-2
pd-3

2. Manipulu internu aduprà u laser bar USA MICROCHANNEL cum'è uriginale, colpi più di 40-50 millioni di volte.Vita più longa cà a barra laser di macrocanale, megliu intensità di energia, megliu risultati.

2. Sistema di rinfrescante cumpressore di u Giappone, hè u megliu sistema di rinfrescante per u laser diodu.A macchina puderia travaglià più di 7 * 24 ore.
U sistema di refrigerazione di u macrocanale hè un condensatore TEC, chì usa a dissipazione di u calore fisicu. Hè di dissiparà u calore attraversu u principiu di dissipazione rapida di u calore di metalli impilando pezzi di metallo inseme.L'efficienza hè lenta, u calore ùn pò micca esse dissipatu continuamente è ci sò requisiti stretti nantu à u
temperature ambient.It smetterà di travaglià se a temperatura di a stanza hè più altu di 28 gradi.
U sistema di refrigerazione micro-canale usa un compressore. L'internu di u compressore hè freonchì hè refrigeratu attraversu principii chimichi. Tutti i nostri frigoriferi domestici è climatizatori anu sistemi di refrigerazione internu cum'è compressori. Alta efficienza bonu effettu è longa vita. Pò travaglià continuamente in ogni ambiente.

pd-4

2 minuti di raffreddamentu rapidu è effettu super cooling furnisce una bona sperienza di trattamentu per i clienti.

pd-5
pd-6
Mudellu Microcanale Soprano Ice Platinum diode laser depilazione Machine
tipu di laser Laser diodu
Barra laser USA COHERENT LASER BAR
Mantene a putenza di output 800W/1000W/1200W/1600W/2000W
I colpi di laser 50 milioni di volte
Dimensione spot 12 * 18 mm / 14 * 25 mm / 12 * 38 mm
Sistema di rinfrescante Aria + Circulazione d'acqua + Sistema di rinfrescante di cundensatore TEC
Durata di l'impulsu 1-100 ms
Frequency 1-10 Hz regulable
Screen Schermo tattile in culore di 12.0 inch
Forza di a macchina 3000W
U putere bisognu 110 V, 50 Hz o 220-240 V, 60 Hz
Pacchettu Scatola d'aluminiu
Dimensione di scatula 60 cm * 58 cm * 132 cm
GW 100 kg

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi