A prima cosa chì l'antica lege egiziana hà stabilitu hè stata a depilazione laser à diodi?

A dolce luce di u sole hè cascata in u palazzu brillanti, è a ghjente in u lettu lussuosu si hè finalmente svegliata naturalmente dopu una notte di dolce sonnu.

L'Egittu anticu, situatu in u nordeste di l'Africa, era misteriosu, è u ghjornu di u faraone egizianu hè diventatu un misteru.

imagine1

Chì ghjè a prima cosa chì u faraone egizianu vole fà ?

Sè a verità hè dì a verità, assai persone sorprenderanu assai persone. Ciò ch'ellu vole fà ùn hè micca vestisce è manghjà, ma a depilazione laser à diodi.

Per parechje zitelle, a depilazione laser à diodu ùn hè micca straniera. Pò fà chì tuttu u corpu sia più rinfrescante, ma u faraone hè un omu, è i capelli sò un simbulu di l'ormoni. Perchè a face cù a depilazione laser à diodu ?

A prima cosa da alzà si in Fa: Depilazione Laser à Diodi

手柄1

In Egittu, i capelli sò cunsiderati un simbulu di sporcizia.

In particulare per u Faraone di pesu altu, i capelli sò una mancanza di rispettu per u diu di u celu, dunque a prima cosa chì i Faraoni devenu fà dopu à alzassi hè a Depilazione Laser à Diodi.

È a depilazione LASER à DIODI di l'antichi Egiziani ùn hè micca a depilazione LASER à DIODI chì a ghjente muderna capisce. , U corpu di u Faraone era abbagliante.

Benintesa, solu e ciglia è i peli di u nasu chì restanu ponu esse lasciati senza a lege di l'antica lege umana egiziana, ma perchè u nasu è e palpebre sò scomodi da operà.

Quandu Fa Lao si hè cacciatu i capelli, si ne stava per esse pulitu di più. Sò ghjunti in bagnu cù un passu elegante, è sò intruti pianu pianu in a vasca da bagnu attraversu u serviziu di a cameriera.

Cum'è a persona più suprema di u mondu, l'acqua di u bagnu di u Faraone ùn hè micca un fiume ordinariu, ma l'acqua pura mischiata cù l'accappatoiu mischiata cù a soda.

Dopu avè fattu un bagnu, u faraone cumincerà à vestissi. Iè, ancu s'è u faraone hè un omu, passanu assai tempu à fà u maquillaje ogni ghjornu.

Epilazione laser à diodi (2)

U culore di labbra brillanti, l'ombra d'ochji spessa è l'eyeliner stabiliscenu a ferocia biologica di Fa. In u core di l'Egiziani, un tale maquillaje pò riflette megliu l'onore di u Faraone.

Tuttavia, u prucessu di vestizione ùn hè micca finitu, è postu chì i capelli di u Faraone sò ancu grattati, u Faraone purtava spessu una parrucca per mudificà a forma di a faccia.

In tuttu, u Faraone vive una vita lussuosa chì a ghjente cumuna ùn pò ghjunghje, ma dopu tuttu, ùn l'avemu micca vista cù i so ochji, dunque pudemu solu imaginà la attraversu e reliquie culturali lasciate da a storia.

Cù l'esplorazione cuntinua di a storia è a scuperta cuntinua di reliquie culturali, pudemu esse capace di capisce u scossa chì l'Egittu anticu ci hà purtatu per via di a scena in un futuru vicinu.


Data di publicazione: 23 di nuvembre di u 2022