A depilazione laser hà guadagnatu pupularità cum'è un metudu efficace per a riduzione di i peli à longu andà. Tuttavia, ci sò parechje idee sbagliate intornu à sta prucedura. Hè cruciale per i saloni di bellezza è l'individui di capisce queste idee sbagliate.
Idea sbagliata 1: "Permanente" significa per sempre
Parechje persone credenu à tortu chì a depilazione laser offre risultati permanenti. Tuttavia, u termine "permanente" in questu cuntestu si riferisce à a prevenzione di a ricrescita di i peli durante un ciclu di crescita di i peli. I trattamenti laser o cù luce pulsata intensa ponu ottene finu à u 90% di eliminazione di i peli dopu à parechje sessioni. Tuttavia, l'efficacia pò varià per via di diversi fattori.
Idea sbagliata 2: Una sessione hè sufficiente
Per ottene risultati duraturi, sò necessarie parechje sessioni di depilazione laser. A crescita di i peli si faci in cicli, cumprese una fase di crescita, una fase di regressione è una fase di riposu. I trattamenti laser o di luce pulsata intensa miranu principalmente i follicoli piliferi in a fase di crescita, mentre quelli in a fase di regressione o di riposu ùn saranu micca affettati. Dunque, sò necessarii parechji trattamenti per catturà i follicoli piliferi in diverse fasi è ottene risultati notevuli.
Idee sbagliate 3: I risultati sò consistenti per tutti è ogni parte di u corpu
L'efficacità di a depilazione laser varieghja secondu i fattori individuali è e zone di trattamentu. Fattori cum'è i squilibri ormonali, e lucalizazioni anatomiche, u culore di a pelle, u culore di i capelli, a densità di i capelli, i cicli di crescita di i capelli è a prufundità di i folliculi ponu influenzà i risultati. In generale, l'individui cù a pelle chjara è i capelli scuri tendenu à sperimentà risultati megliu cù a depilazione laser.
Idea sbagliata 4: I capelli rimanenti dopu a depilazione laser diventanu più scuri è più grossi
Contrariamente à a credenza pupulare, i capelli chì fermanu dopu à i trattamenti laser o di luce pulsata intensa tendenu à diventà più fini è di culore più chjaru. I trattamenti cuntinui portanu à una riduzione di u spessore è di a pigmentazione di i capelli, risultendu in un aspettu più lisciu.
Data di publicazione: 13 di nuvembre di u 2023